Vill inte må dåligt.

Förlåt för jag har varit dålig på st blogga.. Men har inte haft ork från igår!
Jag mår fruktansvärt dåligt just nu, jätteförkyld och huvudvärk känns som att ja har feber kännt hela veckan men gått till skolan ändå, fast idag har det varit som allra värst. Sista lektionen idag hade vi idrott och vi var på tränings akademin och sprang på maskiner jättejobbigt fattar inte varför jag var med. Fick sluta tidigare för att jag skulle följa med Moa till vårdcentralen i Påarp så fick först gå från tränings akademin till ga så tänkte vi ta bussen till knutan men så hade jag glömt mig tåg/busskort så fick springa till knutan därifrån gjorde det på 10 min jag ljuger inte, och det var jobbigt. Efter vi var klara på vårdcentralen träffa vi Jacob och simon, var med dem till 18 ungefär Sen tog vi tåget hem.
Och nu när jag har varit hemma har jag bara legat på soffan och inte gjort ett piss, mår piss !
Men nu ska jag smsa lite underbar folk, puss// Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0