längesen

Hejsan!
Var hos Rebecka igår och hon berättade att hon hade bloggat för några dagar/veckor sen, och då kände jag att jag också ville göra det.
Det är en vecka exakt till skolan börjar, ska faktiskt bli skönt för min del. Komma in i rutiner och sånt skönt!
Fast det är ju lite speciellt nu när vi börjar igen, då blir det betyg och det är riktigt nervöst, men jag fixar det. Men ja jag tänkte bara berätta lite om gårdagen. Dagen började med att städa rummet, när jag hade gjort det smsade Rebecka mig att hon var hemma för hon hade varit i sin stuga 5 dagar så hade inte träffat henne på en vecka så jag cykla hem till henne genast. Lite senare kom Moa och Jennie så cyklade vi bara lite i mörarp sen vid 9 tiden stack vi till påarp, vid tågstationen möte vi Bobby Jacob och Markus. Vi alla stack hem till Jennie och lämnade våran saker för vi skulle sova hos henne alla förutom jacob. Vi kollade på film, snackade och bara hade skit kul, det behövdes verkligen en sån kväll för mig med mycket skratt. Imorse vaknade vi vid ungefär 10 och stack direkt ner och käka frukost sen efter frukosten packade vi ihop våran saker och stack till bussen. Nu när jag har varit hemma har jag inte gjort så mycket, skulle egentligen sticka till gröningen med Felizia och Emy men blev tyvärr inte så, så nu sitter jag bara här och har allmänt tråkigt.
puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0