Man kan ju vara rädd för skräckfilmer men inte såhär rädd...

Tjaenare!
Idag har jag och Sandra varit, vi kollade på film nu på kvällen " I know what you did last summer" faktist väldigt bra och läskigt! Så nästa gång ska vi se "I still know what you did last summer". Men nu är Sandra hemma och jag hemma och jag gör inte så mycket ska väll snart sova, """tror jag"""! ;P
Imorgon ska jag försöka sova länge om inte pappa väcker mig som han brukar göra..... efter tolv något ska jag och Sandra ut och springa och sedan ska vi vara med Rebecka tror jag, och sedan på kvällen typ så ska jag ha sån genrep till  våravslutningen med dansnen då! Men ha det gött så hörs vi, puss//Moa ♥

Bild från förra tävlingen i åmål


Kommentarer
Baboshka

Damn. Vad jag kräks :,(

2012-05-11 @ 19:55:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0