Veckorus!

Hej! 
Idag va jag på väla med moa! Det var bara jag som handla. Jag fyllde ju år i början av mars så jag fick massa pengar då. Så det är dem pengarna som jag handla lite för idag. Här kommer bilder på det jag har handlat, Jag är ingen sån tjej som bara vill ha märkeskläder och köper det dyraste, jag är mer en sån tjej som köper många biligare saker.. villket är bäst 5 klädesplagg för 600 kr. eller 1 klädesplagg för 600 kr? Jag väljer det, där man får mer för priset. Föst stod jag och kolla på t-shirten från H&M och tänkte att den va skit fin.. sen kolla jag priset och ser att den kosta 49:- .. då blir man riktigt glad och köpte den. Men idag handla jag:
Vita shorts från mango 179:- (sommar shorts)


begie t-shirt från H&M 49:-


Begie t-shirt från new yorker 89:-




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0