vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer.

Hej!
Det har varit lite dålig upptadering igår och idag för min del men har varit borta och sånt.
Hade jättekul på traffic igår, och jättemysigt hemma hos oliwia med henne och Moa och daniela. Vi stack från traffic vid 00.30 och var hemma vid 01.00 och då satt vi och snacka och lite annat skoj, vi somnade vid halv 5 ungefär.. så har varit trött hela dan. Oliwia skulle spela match vid 1 så då stack jag moa och daniela ut och var ute i typ hela bårslöv några timmar sen stack jag och moa hem vid 16.00 och sen dess har jag bara tagit det lugnt och ätit osv..
just nu sitter jag och kollar på när kiram och några andra skriver i chatten till mig, haha och snackar med Rebecka!
puss/ sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0