väla

Hejsan! 
Idag har jag varit på väla med mina underbara tjejer! Vi var där i 4 timmar från klockan 15.00 till 19.20. så mina ben är typ skit trötta och jag har skit ont i dem. Men men det va det värt. Även fast jag inte köpte ett skit.. Det fanns seriöst ingenting på väla. Vi gick in i varje affär men det hade inte ett sånt linne jag ville ha! så jag får väl se om jag hittar något fint som jag har i gadroben. Men när jag kom hem efter väla så var min storebror och hälsa på med lilla Tea. För tea ska sova över hemma hos oss inatt. Men nu gör jag ingenting! / Rebecka!
här kommer en fin liten bild på lilla Tea! ;*



Kommentarer
Milla

så söt :)

2012-03-17 @ 00:38:23
URL: http://miiillas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0