Då är kusinerna här nu

Tjena!
Var med Sandra och Rebecka direkt efter skolan då så dunka vi musik hos mig och så dansa jag för dem, väldigt kuligt!;) När mamma kom hem så stack jag och hon till väla för skulle köpa en liten present till Sandra för hon fyller år imorogn! Nu har jag varit hemma i en halvtimme ungfär och på den halvtimmen hjälpte jag pappa med maten. Kusinerna är här nu, vi har precis käkat och nu kollar de på röglematchen fast inte jag och Smillia.
Men seden ska jag va med Rebecka och Sandra snart men vet inte om jag kommer till dem eller dem kommer till mig är nog bäst så, för smilla och eddie är ju här (mina kusiner) så vill ju inte att dem ska ha det tråkigt för syrran ska på fest så hon är inte heller hemma, men det kan väll vara bli kul ändå. Man mäker ju knappt dem, haha!;)
Men vi hörs senare..Puss och kram: Moa Ikonen ♥♥
Dagens outfit



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0