Vi upphör att älska oss själva om ingen älskar oss

Hejsan svejsan!
Nu så har jag nästan precis duschat och nu ligger jag i sängen och tänkte göra ett snabbt inlägg. Ska väll snart gå och lägga mig, det behöver jag faktist ;)
Imorogn så ska jag försöka gå upp 6.10 men kan inte lova någon för är väldigt morgontrött.. tar buss imorgon så sticker 7.35. Imorgon så börjar min dag med hks som oftas är kul. Sedan slutar skolan 14.50 och tar sedan tåget hem 15.25 tror jag.
Imorogn efter skolan tror jag att jag först sticker till väla eller familia (om mamma kan köra mig men det måste hon kunna) sedan ska jag va med Bästaste Rebecka och Sandra! Sadan på kvällen kommer min fatser och hennes man och mina kusiner hit och dem ska typ käka här och kolla på rögle matchen på TV, mysigt!
Men nu vet ni lite vad som händer nu och imorogn, kommer kanske en outfit imorogn också. Puss och sov gott: Moa Ikonen ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0