Du får skylla dig själv att du blir äggad när du fyller år! ;*

Tjenixen!
Idag på morgon så stack jag, Sandra och Adriana hem till Rebebcka för vi skulle sjunga en liten trullelut för sötatse Beckan,(haha..)och ge henne presenterna.;)
Av mig och Adde fick hon en chillifilt och några öronhängen från india och ett litet kort;). Av lilla Sandra fick hon ett gott choklad och ett fint litet kort. Skolan idag har gått jätte snabbt och efter skolan blev lilla Rebecka äggad, HEHE..! ;*(rätt åt henne) hihi! :*
Nu har Rebecka precis duschat och nu ska vi typ baka och sen ska jag göra mitt bästa så hon får en fantastisk födelsedag! ;) <3
Men ha det gött sålänge, puss: Moa Ikonen 



Kommentarer
Clothilde

finisar <3

2012-03-05 @ 17:39:43
Rebecka

Tackar! <3

2012-03-05 @ 17:53:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0