goodnight my darling

Tjena!
Nu så har jag precis lagt på luren för har pratat i telefon med trettonåriga Rebecka! Hon är fjorton år om ca 14 timmar och 20 minuter;) "smart är man ju och kan räkna matte eller vad man kan kalla det". Alltså vid 12 vid lunch är hon 14 år! Grattis i förskott får man väll säga..hihi! Detta är sista inlägget för mig idag för ska väll snart gå och lägga mig;P
Imorogn blir det upp sådär ungefär 06.25 eller något. Börjar klockan 8.45, så tar tåget 8.21. Blir bara en helt vanlig skoldag imorgon för mig (förutom att bästa beckan fyller 14 år då),man annars efter skolan ska man väll hem och gör sådär ingenting..I think.
Men ni får väll ha det så bra och sova så sött!
Puss och godnatt:Moa Ikonen ♥

Bild från förra året.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0