Om Moa

Tjena!
Nu har jag tänkt att berätta lite och mig och vad jag gör på min fritid.
Jag är en tjej på 13 år som fyller 14 den 11 April. Jag är blond och ganska kort ungefär 1.60.Bor i samma håla som dem andra brudarna gör (dem som bloggar här då) . Jag går på en skola i påarp som jag trifs väldigt mycket i.
Jag har en syster och en mamma och en pappa. Min syster heter Elin och är 16 år vi har jätte bra förhållande mellan oss. Snackar om typ allt,det är väldigt skönt i många lägen. Men jag har också många bra kompisar som jag kan prata om  nästan allt med speciellt Sandra och Rebecka.
På fritiden så Tävlingsdansar jag som jag tycker är sjukt kul!Tränar sex gånger i veckan, onsdagar,torsdagar och 4 gånger på söndagar. Annars på fritiden så är jag med kompisar och så klart gör dem tråkiga läxorna. Jag gillar också väldigt mycket musik klarar inte mig en dag typ utan min älskade musik.
Gillar också att sjunga även om det inte alltid låter så bra men,hehe..kul endå!
Men jaja nu vet ni lite granna om mig ni kommer väll få veta lite mer om mig senare i tiden, det lovar jag!Hihi.. Puss och Kram:Moa Ikonen ;*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0