Traffic light

Tjena! 
Igår va det en sjukt galen kväll! Fast dock lite stressig! linnea och johanna kom med tåget 17.30. Så gick vi tillsammans till mörarps pizzeria och vänta på milla , Hon blev försenad så hon kom 18.00 så åt vi. sen när vi hade käkat klart va klockan redan 18.30 så vi hade bara 1,5 timmar på oss. Sen när vi kom hem till mig så var klockan 18.45 så kom jag på att jag hade inga nyklar så vi kunde inte komma in i mitt hus. Så jag fick cykla till min syrra när jag kom tillbaka hem med en nykel var klockan 19.00 så vi hade typ en timme på oss att alla 5 skulle fixa håret och sminka oss och allt sånt skit. Så alla var sjukt stressade. Men vi hann! sen kom vi till sundspärlan och hade sjukt kul! fast dålig musik bara.. Men aja fett najs iallafall. Sen kom vi hem vid 01.30 då hade jag ont i mina ben! Men så såg min gårdag ut"

Tack för kvällen tjejer och killar! dålig musik bara men annars va det sjukt kul! ;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0