Tack Tack!

HEJ SOMMARTID! ♥♥
Måste bara berätta om gårdagen! Kvällen började med att Sandra kom 18.00. Sen var Jennie, Oliwia & Adriana lite sena av olika själ. Så Oliwia & Jennie kom vid 18.30 och då drack vi lite fördrinkar, så kom Adriana vid 19.00 så satta jag in tacotårtan i ugnen så blev den klar efter en kvart. Så åt vi och snacka, sen var alla riktigt snälla och hjälpte mig med disken och allt. Efter maten körde vi lite lekar och skratta och hade enormt kul. vid 22.00 knacka någon jävel på fönstret och fatta hur Alla vi 6 tjejer skrek! Sen såg vi en hand komma upp vid fönstret och sånt.. problemet va ju att vi var hemma själva så vi visste inte vad vi skulle göra! Men sen såg vi att det var Moas syster Elin och deras hund brolle. Så Elin & Brolle fick komma in. Så börja jag och moa och göra marängsviss så vid 22.15 åt vi efterrätt. Sen stack Elin och Brolle hem. Så fortsatte vi att festa! Dunka hög musik och körde en lek som heter "drick om du har gjort det" Sen resten av kvällen skippar vi att snacka om.. Men jaja.. det kommer bilder lite senare ikväll! Denna festen kommer jag aldrig glömma! Bra musik & bra mat & bra dricka & bra godis/chips & bra dans & bra vänner! Kunde det bli bättre? Sen idag vaknar man med en underbar kompis bredvid en och går upp vid typ 1 och äterfrukost! Sån härlig dag det har varit både idag och igår! Nu känner man att sommaren närmar sig.. bara någon månad kvar till lov! Men ha det gött och kommentera gärna! ;* / Rebecka




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0