Stressig vecka

Hej! 
Idag va jag hos tandläkaren.. asså jag tror jag är den glömskaste personen ever! först skulle jag ta tåget in till Helsingborg för jag skulle ju till tandläkaren. Så missa jag tåget eller jag glömde att jag skulle dit! så min lärare fick köra mig dit, så snällt! bästa läraren! Sen skulle jag åka tåg till skolan efter tandläkaren så kom jag på att mitt jojo kort är i skolan.. så jag va nära på att få 800 kr i böter.. Men jag hade tur denna gången. Sen när jag kom tillbaka till skolan va det lunch, efter lunchen hade vi svenska sen spanska. Sen sluta vi 14.40. Så jag kom typ hem 15.10. Men Nu sitter jag och gör lite spanska för det är prov på onsdag! Ha det gött! pussss! / Rebcka



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0