Söt...

Hejhej!
Dagen idag har gått ganska så fort, efter skolan körde mamma mig och Rebecka hem till Mörarp. Sedan så lyssnade jag på lite hög musik, kuligtkuligt!
Efter det så skulle jag äta men blev inte så för Victoria ringde mig och sa att vi hade pivatlektion i gruppen nu 16.30, så fick bara ta mina kläder i handen och hoppa in i bilen så körde mamma mig till danshuset i ralli fart. Fast kom endå 10 minuter försent, menmen.. bättre sent än aldrig!;)
Nu har jag äntligen ätit lite mat, fast var inte så hungrig så åt bara lite.. och så har jag duschat en varm goo dusch!
Just nu sitter jag här vid datorn och ska BARA kolla lite snabbt på facebook och allt de andra. Men sedan måset jag kolla igenom läxan är engelska verb... (suck) och sedan ska jag väll sova.
Men ha det gött och sov det sötatse ni kan! Puss och kram: Moa Ikonen ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0