På liv och död.

Tjena mittbena!
Är just nu med Sandra och vi gör inte särskilt mycket just nu. Skoldagen idag har gått snabbt och varit helt okej.
Sluta 15 idag och tog tåget hem med Rebecka 15.26, och hemma i mörarp på stationen träffade vi Sandra, Victoria och Madde. Jag och sandra gick hem med lukas var väl trevlig, haha!
När jag kom hem kollade jag lite på läxorna och åt äcklig fisk.. När klockan var 6 ringde sandra och frågade om vi skulle träffas, och nu är jag med henne. Var typ det jag hade att berätta sålänge
puss och kram: Moa Ikonen och Sandra Isaksson ♥



Kommentarer
jennifer



Elisa Jen



SÄLJER SKINNJACKA, VINTERJACKA, OCH HIGH HEELS FÖR UNDER 500 kr !! KOLLA ! KANONPRISER !! Säljer DESSUTOM KLÄDER FÖR 50 kr !!

www.nattstad.se/ElisaJen

2012-03-06 @ 21:23:18
URL: http://wwww.nattstad.se/ElisaJen


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0