Om Sandra

Hej!

vi alla tre ska ju göra ett inlägg om oss själva så då tänkte jag göra det nu.
Jag heter sandra isaksson och bor i en liten håla utanför helsingborg som kallas vid namn mörarp. Jag är 13 år men fyller fjorton på lördag. Jag går i skolan i helsingborg petersvenskolan och trivs där jättebra, har många vänner där!
det jag mest tycker om att göra är att vara tillsammans med min familj och kompisar, jag tycker inte om skolan men har inte så mycket emot den heller. jag har gått på jättemånga olika sporter men har lagt av med alla för det var inte riktigt något som passa, jo dans fast slutade med det för några månader sen för att hinna med kompisar och skolan. Har inte så mycket annat att berätta vill ni veta mer får ni fråga det i komentarerna.
kram/ S
en bild på mig, inte världens snyggaste men den bjuder jag på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0