Om Rebecka

Tjena! 
Jag heter Rebecka och är 13 år fyller 14 på måndag, så man kan ju säga att jag är 14 år.  Jag bor också i Mörarp som de andra två gör! Där trivs jag riktigt bra! jag går på en skola som heter påarps skola, precis som Moa gör , vi går i samma klass! Jag är en lång brunhårig tjej, ganska lång för min ålder.. Men på min fritid gör jag inte så mycket, mest sitter vid datan och latar mig. Men jag är moster, så varje tisdag passar jag en 3 årig pojke som heter Elias. Jag är också faster till en liten 2 årig flicka som heter Tea. Jag älskar att umgås med mina vänner och min underbara familj! jag har en kille som heter gabriel som jag älskar otroligt mycket! 
Nu har jag väl berättat lite om mig själv ? men vi hörs / kram rebecka ;)<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0