öl smakar kladdkaka i lappland.

Godmorgon!

Idag är det torsdag och det är den bästa dagen, för att vi börjar 10.30 fast med slöjd..
Vaknade vid 8 då gick jag upp och kläde på mig kläder och sminkade mig och sånt, sen gick jag ner och åt.
Har precis ätit klart. Ska tåget som går 9.21 med madde, vi brukar ta det tåg som går 9.49 men nu ska vi börja med träslöjd idag och det är på ps1 och det tar längre tid att gå dit!
Efter skolan ska jag hem och ta det lugnt sedan vid 16.30 ska jag till tandläkaren och fixa tandsmycke som jag får av min mormor o morfar i födelsedagspresent, dem ska åka väg hela helgen så därför jag får det idag!
 Senare kommer dem hem till oss vid typ 7 eller något sånt och då ska vi äta tårta hihi!
Det är inte långt kvar tills min födelsedag nu. Men ja nu ska jag kolla lite annat på datan som facebook!
puss / S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0