Mistakes are meant for learning, not repeating.

Hej!

Har lite tråkigt just nu, sitter och lyssnar på musik och snackar med oliver. Åkte ju till stan innan och köpte min biljett till traffic och fick även med mig två till biljetter som är till Daniela och Oliwia. Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, jo bara käkat. Jag vet inte om jag ska till skolan imorgon.. Ska i alla fall först till vårdcentralen i påarp och kolla om jag har öroninflamation eller något annat om jag inte har det åker jag till skolan efter det. Efter skolan ska jag och Moa,Daniela och Oliwia åka till väla vilket jag tycker ska bli jättekul och mysigt. Imorgon när vi är på väla ska jag kolla efter kläder till traffic sen ska jag se om jag kan köpa något på kicks fick ju presentkort där. Tänkte faktisk ringa till Rebecka och snacka lite skit om andra, hah!
Det var allt jag hade att säga nu så, puss! / Sandra   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0