Jag ler bara när jag ser dig.

Idag vaknade jag halv 8 med glatt humör, idag är det den dag som är bäst men ändå sämst!
Den är sämst för att vi har träslöjd i två timmar sen är den bäst för att vi börjar 10.10. Ska snart dra mig mot tåget och där möter jag upp Madde som också ska ha träslöjd med mig härligt. Vi skulle ha gjort lite saker hemma till träslöjden men jag helt glömmt bort det och inte pallat, tränat mycket på prov och sånt i stället. Efter skolan ska jag stanna kvar och göra hemkunskapsprovet som jag inte har gjort ännu, jag hoppas det går bra det känns så i alla fall!
Men måste skynda mig lite nu för ska packa ner matteboken och frukt och sånt. Vi hörs mer senare.
puss/ sandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0