HISS/DISS

Hej! 
Innan jag ska "hissa/dissa" tänkte jag berätta om dagen! Idag var ju min klass på fredrikdal, det var väl ganska kul? Vi snacka om hur man gjorde sex i förr i tiden, sen fick vi lära oss och göra papper och till sist gjorde vi skålar av någon lera. Sen kolla vi på djuren -.-' Kom hem vid 3 tiden. Så va jag med moa och sandra.

Diss
Jag tänkte dissa "singellivet". Sjukt tråkigt att vara singel. Man har ingen perosn att snacka allt och dela allt med. Man har bara sina kompisar, man har ingen att hålla om, ingen att ringa och säga hur mycket man älskar personen. ingen person som värkligen lyssnar och hjälper en med alla sina problem.

Hiss
Allså hissar jag ju såklart "förhållande". Tänk vad härligt med en person vid sin sida, som man bara kan krama om när som helst. En person som man kan dela allt med, skratta tillsammans med och mysa med! Att bara veta att man blir älskad är nog det bästa som finns och bara känna att man är lycklig?! ♥





Kommentarer
Anonym

Smsa?<3

2012-03-27 @ 22:40:38
Anonym

Smsa?<3

2012-03-27 @ 22:40:38
Rebecka

namn?

2012-03-28 @ 16:19:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0