Godmorgon

Godmorgon!

har varit vaken sen klockan 8 men la kvar i sängen tills klockan var halv 10. Är riktigt trött idag bara för att jag har sovit dåligt.. Vid klockan 1 ska jag och mamma & pappa och min lillasyster till en i släkten och äta lite och så ska jag och min syster bli fotade som jag verkligen hatar.. menmen får väl göra det bästa utav det, det är bara mormor o morfar som får korten så. Efter det ska jag nog bara hem och vila om jag inte ska träffa moa strömberg. Men just nu sitter jag och kollar runt på facebook och snackar med daniela. Men ska snart börja göra ve mig!
puss så länge/ S
btw, vi kommer få hjälp av en tjej idag med design och sånt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0