Godmorgon världen!

Godmorgon världen!
Jag har varit vaken ett tag för tea sov ju över hemma hos oss så hon vakna halv 9 så gick jag upp då. Så åt vi frukost och lite sånt. Sen nu har jag fotat lite. Ikväll kommer tjejerna så ska vi ha riktigt mysigt och sen sticka till traffic ligth och dansa loss! Min dag ser ut så här:
Först ska jag städa mitt rum sen måla mina naglar. Sen ta fram smink och mina kläder och allt sånt som jag ska ha till ikväll Sen kommer adriana vid 5 tiden, sen möter vi Johanna och Linnea och milla vid tågan i mörarp vid halv 6 så går vi tillsammans till mörarps pizzeria och käkar. Efter det går vi hem till mig och gör vé oss sen sticker vi till traffic vid 20.15 typ. Men ni får ha det gött så hörs vi! Förlåt för att vi inte har svarat på era fråger med vi kanske ska göra det nu någon dag! Men vi säger till när det kommer! / Rebecka



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0