första inlägget

Hej!

detta är vårt första inlägg på bloggen, tänkte berätta lite om vad bloggen kommer handla om.
Vi är tre tjejer som brukar umgås och tycker om att göra olika saker så vi tänkte skriva och berätta om våra dagar och outfits och sånt & massa roliga bilder. Senare kommer vi då såklart göra inlägg och berätta om oss själva. Hoppas ni som läser detta kommer fortsätta läsa och kanske skicka vidare bloggen till andra.
ja ha det bra så länge så återkommer vi, så hoppas vi att vi kommer få hjälp med design och header av någon.
kramar / rebecka moa och sandra


Kommentarer
Daniela Birkner

Riktigt snygg blogg tjejer :)

Önskar jag också kunde blogga med någon mer än mig själv ;) Sandra förstår :)



Hoppas ni kommer blogga mycket :D Jag kommer absolut följa den..



Puss och Kram Daniela ;**** <3333

2012-03-04 @ 10:47:48
sandra

tack daniela! :)

det är mycket roligare att ha en blogg med någon ja! :D

vi kommer blogga så mycket det går! jättekul om du fortsätter läsa och länkar vidare den till andra, det uppskattar vi!

puss / Sandra <3333

2012-03-04 @ 10:52:31
Clothilde

vad kul att ni har startat blogg alla tre. Och det är jätte kul att ni skriver så mycket varje dag. Jag kommer absolut följa er blogg :D

och så får jag passa på att säga grattis till Rebecka ! <3

Jag saknar er något enormt !

puss <3

2012-03-05 @ 15:14:29
Rebecka

Hoppas att du följer den!

länka gärna den vidare! <3

Tack så mycket! <3 / rebecka

2012-03-05 @ 17:52:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0