everything can not be easy.

Tjaaaaaa!

Sitter hos mormor o morfar nu, är själv hemma..
Fast dem kommer väl snart tror jag. Resten av skoldagen var kanske inte så jättebra, helt okej!
Jag såg att det var att det var någon som komenterade att vi suger kuk på att blogga, jag tycker det är jätteonödigt såklart. Vi har inte så bloggat länge det är klart inte vi är bäst då, om du nu tycker vi suger så jävla mycket läs inte vår blogg då. Jag vet inte varför jag lägger energi på någon som komentera så, patetiskt!
Nu ska jag dunka lite musik!
puss / Sandra


Kommentarer
Jennie !

Er blogg är jätte fin , fattar inte varför dom skriver sånt !:(

2012-03-07 @ 19:47:35
sandra

tack jennie, det är bara onödigt! :(

2012-03-08 @ 08:38:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0