Djur dag & Sandra & Mello

Hej alla söta läsare!
Idag fyller sandra fjortis! Grattis till henne kanske? Och hoppas hon får en trevlig dag! Idag ska jag duscha och göra vé till min hamster som precis har dött :'( så jag ska begrava han och göra rent i hans bur. Sen kanske jag ska träffa Moa och Sandra och Milla. Kan inte vara så länge med dem för jag ska göra vé till mina fiskar.. Men på kvällen blir det nog att jag och Moa sitcker hem till Sandra och kollar finalen i mello! Själv tycker jag att Ulrik Munther, Loreen, danny saucedo, Molly Sanden och David Lindgren är skit bra så om någon av dem vinner så blir jag nöjd! Har någon av er någon favorit kommentera gärna vilken! / Rebecka 







Kommentarer
Clothilde

Loreen & Munther :) <3

2012-03-10 @ 11:04:08
Johanna

Ulrik, Danny & Molly är helt klart mina favoriter :D<3



http://www.deawesomeungarna.devote.se/

2012-03-10 @ 14:42:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0