Det är moa med ett o inte moa med ett å för ....

Tjena!
Ett tag sen jag hörde av mig men har haft mycket att gör men och sedan har jag bara inte pallat ;/
I skolan idag så var det spanska prov gick sådär men skönt att det är över nu! Nu består bara lite sådär lagom mycket läxor och matteprov på måndag nästa vecka..
Efter skolan idag så var jag hemma hos Rebecka och hade super kul, vi har skrattat så mycket så det är helt sjukt! ;*
Men nu ska jag snart sova.. tror jag iallafall!:) Nästa inlägg av mig kommer imorgonbitti eller efter skolan och min träning eller om jag är lite busig i skolan och bloggar!;D Men ni får ha det så bra mina krabbor puss och kram er egna lilla Moa!



Kommentarer
Anonym

haha:)<333

2012-03-15 @ 14:30:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0