danskar

Hejsan! ♥
Idag stod jag och vänta på moa.. men hon kom aldrig på mötesplatsen, som vi alltid möts varje morgon!  Så vi missa först bussen sen missa vi tåget. Så vi kom försent till skolan! Men idag kom några 8:or från danmark till vår skola. I början våga vi inte prata alls, men sen börja vi lära känna varandra, så vi kunde snacka lite mer, vi skulle spela in en film med lerfigurer. Ganska kul faktiskt. Så danskarna åt mat med oss på påarpsskola. Sen efter skolan tog dem samma tåg som mig, moa & lukas. Så en dansk kille bara " vi ses " jag bara " ja " 
Lite pinsamt men jaja.. Sen gjorde jag 'high five' med några. Men sen skulle dem åka båt till danmark så vi sa hejdå till dem. Dem var riktigt snäll och det fanns sjukt många snygga killar! Kanske ska man satsa på en dansk? nej... tror inte det. Svårt att förstå dem. Men sen skulle moa dansa så jag följde med henne till dansen. Har precis kommit hem. Och sitter och fetar mig med en kanelbulle ;$ ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0