Dåligt av mig!

Tjenis penis! 
förlåt för jag inte har bloggat! Men som jag skrev i förra inlägget att vi har skiiiiit mycket läxor denna och nästa vecka! så vi måste träna träna träna! Men idag och igår tror jag att jag blev kär i vår nya idrottslärare.. ;$ Asså ni borde sett han.. sån lång kille med ljusbrunt hår och lite vax i håret! bra form och älska hans hår mest! Han är faktiskt 20 år.. Sen hade jag berättat det för de flesta i min klass så alla i klassen höll på att säga till honom att jag tyckte att han va snygg så det var jätte pinsamt! Men men .. älskar min klass endå! Efter skolan va jag med moa i det fina vädret! Vi öva lite på engelskan till imorgon, Men ni få ha det gött! puss / Rebecka! ;*



Kommentarer
Frida Hallengård

Vet du? Jag är oxå kär i en tränare vi ska ha i brottning, Dennis heter han, så jääävla snygg! xD

& han är faktiskt bara 19 ^^' <3

2012-03-14 @ 22:30:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0