Bara ta det lugnt.

Hejhej!

Idag skulle jag egentligen vatt hemma hos Moa och pluggat med Elin, men eftersom jag sovit dåligt inatt kände jag att jag behövde stanna hemma och vila upp mig så att jag orkar gå till skolan imorgon. Ännu en gång jag hade världens bästa födelsedag igår och den firades med mamma & pappa och min vänner. Tänkte skriva allt jag fick nu. 

presentkort på kicks.
chillifilt.
två iphone skal.
örhänge.
nytt plastskydd till iphonen.
kläddhängare.
shorts.
ögonlinser i bruna.
Tandsmycke.
skjorta av Moa störmberg
halsband av moa strömberg
navel piercing av Moa ikonen
4 st nogat av Rebecka

Det var nog allt!
men nu ska jag städa upp lite på mitt rum.
puss/ Sandra





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0