2 dagar ledigt från helvetet.

Hej!

förlåt för seg upptadering från mig, men har fullt upp nu! skoldagen har faktiskt varit bra, vi fick våra odömen sista lektionen och jag är godkänd i alla ämnen dock så ligger det lite dåligt till i matten men fick godkännt i alla fall så är nöjd. När jag kom hem så åt jag direkt hungrig som en gris, haha. Sedan efter det gjorde jag typ 4 sidor matte efter det stack jag ut och gick en lång runda med moa och hennes vovve brolle. Har precis kommit hem och ska snart gå ner och mysa framför tvn med familjen. Imorgon är vi lediga för det är ju utvecklingsamtal och sånt imorgon och på torsdag ledig två dagar asskönt! så alla andra som går i skolan, synd för er!
men ja vi hörs mer senare. Puss/sandra


Kommentarer
Emma

Hej Sandra! Kan du inte skriva lite fakta om petersven skolan ? <3

2012-03-20 @ 20:22:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0