14 år!

Tjena alla fina! 
Hmm.. vilken dag är det idag? kan det inte vara den 5 mars? MIN FÖDELSEDAG!! 
Jag måste bara berätta om dagen, även om moa redan har gjort det. Men men. På morgonen vakna jag av att mamma och pappa kom in och sjöng på mitt rum.. Så öppna jag paket, allt jag fick är på bilden nedanför! Men sen gick jag upp och duscha och gjorde ve mig.. sen stog jag och platta håret och hörde att det knacka på dörren, så va det Moa, Sandra och Adriana! Så fick jag lite paket av dem. Jag fick örhänge och en chillifilt och ett kort av Adriana och Moa, Och av Sandra fick jag choklad och ett fint kort! Blev jätte glad av allt. Sen stack vi till skolan, och dagen gick riktigt snabbt! Efter skolan blev jag äggad.. blev ju så jävla sexig.. eller inte..! Men eftersom jag skulle åka tåg hem så fick jag skölja av mitt hår i skolan.. men jag fick duscha en riktigt dusch sen när jag kom hem med Moa. Nu är Moa hemma och äter, men hon kommer sen efter hon har ätit! Men ni få ha det så bra så hörs vi senare! kram / Rebecka! :*




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0