You are my a....

Godmorgon min änglar!

Jag vaknade redan första gången vid 7 idag.. fast somnade om (som tur va). Sedan väckte brolle mig varannan minut efter det så fick jag ju fan ingen sömn! Har precis varit ute och med brolle för trodde att det var därför han väckte mig men det var det tydligen inte!! Adriana sover fortfarande (- fast det hade jag och gjort om jag hade varit hon) .. heheh..
Men idag ska jag ta tåget in till stan klockan 13.21 för ska träna.. Men ska ju till ekebo med tjajorna ikväll men det kommer mer förklaring på det senare idag! Men nu ska jag försöka få en liten bit sömn till, puss och så hörs vi mer senare idag! //Moa :* ♥


Kommentarer
Milla

Så söt Brolle är :) <3

2012-04-05 @ 10:09:13
URL: http://miiillas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0