your heart rests trygt in my hands...

Tjenamoss!:))

Jag hängde ju med Rebecka till pitzzerian och där var Sandra också (även om vi hade bestämmt det så..) men efter Rebecka hade käkat klart sin pitzza så gick vi hem till Sandra och så skrämmde vi Sandras mamma så hon flög 5 meter upp i luften.. hihi! Så busigt gjort asså! Hemma hos Sandra kollade vi på bb och sedan gick jag och Rebecka hem vid 23.10 ungefär och nu har jag precis borstat min tänder och ska väll snart sova! ♥ Poss

Morgondagen!

Imorgon så ska jag och mamma ha släktkalas för jag fyller ju år på onsdag och mamma den 17 april. Så hela tjocka släkten kommer så har lovat att hjälpa mamma med maten och sånt på eftermiddagen.. Sedan måste jag också dammsuga mitt rum, innan alla mina dammråtter äter upp mig! Hahahah...:) Men ska snart stänga av datorn för ska hoppa i sängs snart vet ni! Puss och sov så sött så hörs vi imorgon när jag har en ledig lucka att blogga på.. men ha det/ Moa ♥


Ahahahahah..... lite cp bild men man får väll bjuda lite på sig själv ellor? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0