You are my heart!

Tjuu mina små puddingar!;))
Skulle bara göra ett litet snabbt inlägg på vad jag fick av alla när jag fyllde år och lite om dagen idag!
Dagen idag har varit bra och efter skolan hade jag träning och sedan har jag varit ute med brolle med sandra.
 


När jag fyllde år fick jag:
Av familjen:
* en stickad tröja på typ cubus, jätte fin!
* en idrottslinne från stadium
* en vit blus från hm
* ett par vita converse
* tre par glittria ögonskugger
* tre ansiktsmasker
* ett par svarta öronhengen från india
* en vit spitsbandå
* toffifee:P
Av enbart Elin (syrran):
* en svart mobilväska, som man ska ha runt halsen från don donna
* en puderborste
Av Sandra och Rebecka:
* två olika par öronhengen, sån tjedja som henger och ja.. svårt att förklara
* två body butter vid lukt: manogo och blommor!
Av Adriana:
Blåa färglinser med tillbehör! (även om jag inte har fått dem än så skriver jag det endå för ska snart få dem!
Släktingar:
* 10100 kr av släkten!
Simon N: (en killkompis)
* ett mjölkchoklad
Milla: ( en tjejkompis)
* en klubba!
Tack för allt, allt var jättefint! + att jag ska göra ve mitt rum snart.. så det tycker jag också är en pressent!:)
Puss och vi hörs, jag ska göra ve mig snart och gåoch lägga mig, godnatt!!;** ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0