saknas rubrik!

Usch usch usch..
här var det dåligt med upptadering!
men i alla fall tänkte berätta om igår,jag och Moa var med Simon bobby och Markus. Först var vi ute typ utanför simon för att han skulle äta sen när han skulle äta stack vi in till honom, och väntade på hans rum medans han åt sen när han hade käkat klart då stack vi ut och då var klockan typ halv 9 och då gick vi runder lite i påarp sen stack vi till tågstationen för att jag och Moa skulle ta tåget 20.55. Sedan stack jag och Moa hem till henne en stund stack hem vid 10, då kollade jag på film med pappa, mysigt!
Idag har jag varit vaken sen klockan 10 och har inte gjort så mycket käkat frulle duschat och sånt. Får se vad som händer senare.
puss/ Sandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0