Övaövaövaöva....

Tja!
Idag gick jag upp vid 10.30, sedan tog jag på mig och gick en halvtimme med Brolle. Nu så har jag käkat och sitter i källaren och dunkar musik för att Elin och Robin (elins "typ" kille) ska vakna, hahahahah.. så jävla busig jag är asså!! Det är ju helt sjukt! ;) Skulle va med Victoria nu på morgonen och träna på vår par men.. hon hör ju aldrig av sig! Jag har ring hon både på hemtelefonen och mobil men som vandligt svarar hon inte på sin mobil för det är ju hurladdad.... Klockan 14.21 så ska jag följa med Rebecka och klippa sig sedan ska vi va ikväll, tror jag iallafall! Men nu ska jag fortsätta dunka musik så hörs vi senare, puss//Moa ;** ♥

 Ändrade planer Victoria svarade nu, så jag ska sricka till hon nu och träna i en timme sedan ska jag ta tåget med Rebecka! puss


Kommentarer
Milla

Gör ni länkbyten ? :)

2012-04-03 @ 21:30:22
URL: http://miiillas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0