livet är slut, vill inte leva så här, vad jag än säger så vill jag ha dig tillbaka.

Hej!
Dagen igår var helt perfekt för mig, efter skolan stack jag till påarp så hämta mamma mig där så körde hon mig till bårslöv och där var jag med Rebecka Kiram och daniela vi var på fritidsgården i bårslöv och var ute och kollade på såna små när dem spela fotboll. Vid 5 tiden stack jag och Rebecka till bussen när vi var framme i stan tog vi tåget till påarp och där träffade vi Jacob och Markus, var med dem till halv 8 sen stack hem. När jag kom hem käkade jag sen kom Moa till mig och hon sov även här, vi somnade någon gång vid 12 igår. I morse gick vi upp vid 10 för att Moa skulle iväg och hon har precis stuckit så nu sitter jag här helt själv och har inget att göra. Får se om det finns någon som kan hitta på något idag eller så väntar jag så att jag kan träffa Moa sen igen när hon kommer hem.
puss/ Sandra



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0