Kärlekt!

Idag fyller världens finaste vän 14 år, och vi har kännt varandra sen vi var 4 alltså 10 år har vi kännt varandra, ångrar inte en sekund av det.
i alla fall vill jag att du ska veta att ingen kan ersätta din plats hos mig, ingen!
jag är så himla stolt över att vi har hållt ihop vått och tort även fast det har varit svårt vissa stunder. vi gled isär nästan helt i 6an men nu har vi byggt upp kontakten som den var innan och jag kommer göra allt för att hålla din hand vad som än händer, jag lovar!
även fast jag kan vara på världens förjävligaste humör står du ut, du finns alltid där!du har räddat mig från mycket. Allt vi har gjort tillsammans är obeskrivligt, du är den person som jag kan vara mig själv helt.
Älskling i dag är det din dag, och skulle velat va med dig hela dan om det så bara gick, men vi ses ikväll!
jag älskar dig.
/Sandra


Kommentarer
Anonym

Aww.. tack hjärtat älskar verkligen dig!! Du och jag hand i hand livet ut! puss!! <3<3<3

2012-04-12 @ 20:26:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0