Jag är en stor tös och klarar och sova hemma själv!

Hej! 
Blev inget mer bloggade för mig igår. Hoppas det inte gjorde något? Sandra och Moa var ju duktiga och blogga på kvällen. Som sakt efter jag kom hem från Sandra vid runt 23.15 så var ingen hemma i hela huset! För mamma och pappa är iväg i vår stuga. Så jag fick sova själv hemma inatt! Lite läskigt men jag hade många som jag smsa och snacka med igår sen kolla jag på tv, så det va inte sådär jätte läskigt. Men nu är klockan 07.35 och jag ska till vår stuga idag. Så jag kommer inte blogga på hela dan. Och kanske inte imorgon, för jag ska kolla på världens bästa lag! HIF! Men jag hoppas på att jag kan blogga imorgon, men vi får se! 
p.s När jag vakna imorse och kolla ut .. så såg jag att det snöa.. Jag vill ha sommar och varme!!! / Rebecka



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0