Hur trött får man låv att va?

Tjena!
Nu har jag haft en fantastisk fin och trevlig kväll med god mat och min älskade släkt! Jag har fått 1300 kroner idag, tack så jätte mycket ska köpa något fint det lovar jag! Sommnade precis till i Elins rum för är väldigt trött.. men måste hålla mig vaken för inte varje dag som kusinerna och de andra är här! Så nu ska jag bara packa min danskläder tills imorgon och pakning till Mennie för ska sova hos hon imorogn. Efter det ska jag kolla lite till film med Elin och Jonte och sedan ska jag säga godnatt till släkten och snart gå och lägga mig för ska träna redan vid 10.20 första gången.. Men sista inlägget för mig idag, puss/Moa :** ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0