Gladpåsk! "eller vad man säger" ;)

Cha cha bloggen!;)) hihi!
Idag väckte pappa mig redan klockan 9.30... usschh det var inte lätt ska ni veta! Gick inte upp från 10.15..
Pappa bara när jag la i sängen - Du ska ju ha kalas idag Moa och få presenter! Jag bara - Och? Pappa - Du Moa påskharen har varit här! Jag bara - Och tror du jag bryr mig!? Pappa - ssuuucckkk! -Okej bra du får du heller inget! Jag - Okej..
Jag kommer upp ur sängen ser det snöar blir förbannad men går upp och ser påskägget vid min plats och all frukosten!..
Pappa - Godmorogn och gladpåsk! Jag - Godmorogn. Pappa - Du får din påskägg endå! Jag - Okej.. vad bra då!
Heheh... i mitt påskägg fick jag massa godis, ett packet tugummi och 100 kr.:) Tack mamma och pappa!
Nu har jag lovat att hjälpa mamma med maten och sånt så måste hålla det jag har lovat. Men hörs senare, Kram och glad påsk /Moa ;*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0